Weekend! - Reisverslag uit El Carbonal, El Salvador van Joy Korte - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit El Carbonal, El Salvador van Joy Korte - WaarBenJij.nu

Weekend!

Blijf op de hoogte en volg Joy

26 Februari 2016 | El Salvador, El Carbonal

Hallo allemaal,
Vandaag een korte update. Hier gaat alles goed en ik hoop dat het in NL voor jou/u ook van een leien dakje gaat. Ik kwam erachter dat het best wat van je vergt om wekelijks bezig te zijn met het vergelijken van het leven en de cultuur hier en in Nederland. Of om überhaupt bewust te zijn van beide werelden en bij te blijven bij alles wat er gebeurd. ;) Ik heb deze week weer geprobeerd te wennen aan het feit dat ik hier nog een tijd ga zijn en dat is prima gelukt! Maandagochtend begon ik vol goede moed weer op mijn stage en het was gezellig om iedereen weer te zien. Helaas was de wifi nog niet aanwezig en vielen mijn goede voornemens om hard te werken dan ook meteen in het water. De rest van de week ging zo zijn gangetje en het werd dan ook duidelijk zijn dat ik al redelijk gewend ben aan het leven hier en de afgelopen 3 maanden toch hebben geresulteerd in het feit dat ik me hier erg thuis voel.
Volgende week ga ik zeker weer mijn best doen om wat te schrijven maar voor nu wil ik jullie allemaal een gezellig weekend toe wensen!
Na een verleidelijke uitnodiging om dit weekend naar Popoyo Beach te gaan, blijken we morgen (vrijdag) met een leuk groepje te vertrekken richting het strand. Ik zal aan jullie denken als we wakker worden aan het strand!
Liefs,
Joy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joy

Actief sinds 05 Nov. 2015
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 17894

Voorgaande reizen:

28 November 2015 - 28 Mei 2016

Nicaragua

Landen bezocht: