Hasta luego! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Joy Korte - WaarBenJij.nu Hasta luego! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Joy Korte - WaarBenJij.nu

Hasta luego!

Blijf op de hoogte en volg Joy

10 Maart 2016 | Nicaragua, Granada

Hallo,
Een kort berichtje om even mee te delen dat het hier goed gaat en steeds warmer wordt. Volgende week woensdag trek ik met een vriendin voor enkele dagen dieper het land in. We reizen af naar het regenwoud rond de río San Juan, welke dichtbij de grens van Costa Rica ligt. Er zal ik dan in het begin van de daaropvolgende week weer een nieuw verslag komen. Dus tot over 1.5 week!
Een fijn weekend gewenst!
Liefs,
Joy

  • 11 Maart 2016 - 10:59

    Nelleke Slikker:

    Fijne tijd Joy en pas ook goed op jezelf!!
    groetjes,
    Nelleke

  • 13 Maart 2016 - 18:26

    Joy De Korte:

    Dankje Nelleke, jullie ook!
    Groetjes,
    Joy

  • 28 Maart 2016 - 11:44

    Hans De Korte:

    Oke Joy, schiet op zo voor mij dat bijlezen. Ik begrijp dat je weer op vankantie gaat in een trip die toch eigenlijk al een vakantie op zich is. Overigens voordat ik het vergeet te zeggen je zusje was goed verkouden/grieperig gisteren. Ik mocht ze geen kus geven toen we binnenkwamen, keelpijn. Ze wilde me dat niet aan doen. Toch lief van haar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joy

Actief sinds 05 Nov. 2015
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 17910

Voorgaande reizen:

28 November 2015 - 28 Mei 2016

Nicaragua

Landen bezocht: